sobota, 11 czerwca 2016

{167} Noc Świętojańska -okładka notesu

Witajcie Kochaniutkie Moje ! Jak się miewacie? Ja dzisiaj nie za dobrze się czułam, ale to chyba z powodu pogody. Głowa mnie uparcie bolała i czułam się taka ociężała od tego mocnego i dusznego powietrza. Na szczęście przyszła burza i poczułam się troszkę lepiej. Ostatnio dużo siedzę przed domem i staram się zrobić nam ładniutko przed domem, zapomniołam zrobić zdjęć , ale najwyżej następnym razem Wam pokażę. Dokupiłam ziemi i dużo kolorowych kwiatków między innymi peralgonie i włożyłam je do korytek oraz ozdobiłam puste miejsce obok tujii. Aż miło się siedzi przed domem. Mam nadzieję, że kiedyś z Szymciem będziemy mieć własny dom i ogród, gdzie będe spędzać tam długie godziny :) Uwielbiam spędzać czas na dworze, wśród natury razem z Moim Ukochanym Szymciem, ach cudownie :) I dzisiaj będzie właśnie tak po Pogańsku, ale jakże związane z naturą. Na blogu Szuflady pojawiło się niesamowite wywanie, mianowicie ' Noc Świętojńka'. Co to za noc to chyba każdy wie :) Od razu przyszedł mi pomysł do głowy i wziełam się do roboty, chociaż zrobienie tej okładki zajeło mi na prawdę dużo czasu, myślę że warto było :)









Na mojej okładce tego notesu umieściłam rytuał rzucania wianków do rzeki. W owym rytuale brali udział panny i kawalerowie w poszukiwaniu wielkiej miłości. Chodziło o to aby wrzucić do rzeki wianuszek z kwiatów w Noc Świętojańską i puścić go w nurt rzeki, aby znalazł go kawaler, co by oznaczało znalezienie wielkiej miłości. Wszystko co z Miłością związane, zawsze mi się podoba, dlatego szczególnie chciałam ten motyw wykorzystać na okładce. Ja na całe szczęście znalazłam już swoją Miłość <3 Szymcia Mojego i wianków rzucać nie muszę.
Swoją pracę wykonałam z modeliny i użyłam sztuczne roślinki do miniaturek. Zgłaszam na wyzwanie w Szufladzie>>>KLIK>>>>



I to by było na tyle Kochane Moje , dziękuje Wam za piękne słowa pod ostatnim postem, jesteście wspaniałe ! A teraz lecę, bo spać czas, więc zajrzę do Was jutro Skarbki :) Buziaczki :*


42 komentarze:

  1. Okładka jest genialna po prostu. Świetnie ją zakomponowałaś - poszczególne elementy pięknie ze się ze sobą komponują. Powodzenia oczywiście życzę w wyzwaniu. Miłej niedzieli :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Praca jest wspaniała , wszystkie dodatkowe motywy są niemalże namacalne i klimat magicznej nocy i miłość :)
    Cudowna okładka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Okładka przepiękna i niesamowita :)) Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj warto było,warto bo okładka jest rewelacyjna:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. okładka bardzo mi się podoba, super wykonanie , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. okładka to małe dzieło sztuki jak dla mnie- absolutnie mnie urzekła :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Angeliko! Ta okładka to prawdziwe dzieło sztuki, No świetny pomysł miałaś na zrobienie tej okładki- Pozdrawiam gorąco i miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  8. Zbieram szczękę z podłogi :) Super

    OdpowiedzUsuń
  9. A coż to za dziewoja!!! MEGA CI WYSZŁA!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Obrazek jak z baśni - trochę magiczny, trochę niepokojący. Całość robi ogromne wrażenie. Powodzenia w wyzwaniu Szymciu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylowo i niebanalnie , jestem oczarowana , Pozdrawiam cieplutko i życzę dobrego tygodnia !!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna!! Jak tu używać takie dzieło sztuki:)!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczna okładka, taka baśniowa, wygląda rewelacjnie :) Masz ogromny talent, nic tylko podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna!!! Przepięknie się prezentuje!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna, bardzo oryginalna! :))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna okładka. Ja tez mam jakies plany co do tego wyzwania, ale czy się wyrobię, wątpię :-)Pozdrawiam serdecznie i jeszcze więcej miłości zyczę :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna, baśniowa. Ze Świtezianką mi się skojarzyła ;-). Kochana widać, że pracy ogrom włożyłaś i pięknie ją wykonałaś, kolorystyka jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  18. Aż mi słów brakuje, Szymciu kochana, ta okładka jest rewelacyjna. Nie no ja nie wiem co mogę więcej napisać, bo po prostu zaniemówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. CUDOWNA okładka, nic tylko podziwiać Twój talent. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Szymciu masz niesamowite pomysły. Nigdy bym nie pomyślała, że takie cudna można zrobić z modeliny. Okładka bardzo oryginalna i myślę że i w szufladowym wyzwaniu znajdzie uznanie , czego życzę .
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana, genialna jest ta okładka!!! Napracowałaś się, ale efekt boski!!! Pozdrowionka:):)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo artystyczna okładka i bajkowa...:)

    OdpowiedzUsuń
  23. looks fantastic!
    I`m following ur blog with a great pleasure!
    please join me - http://sunnyeri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyczarowalas coś pięknego i wyjątkowego.Cudowny notes.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna i baśniowa, a przy tym powabna :).
    Bardzo mi się podoba :) Zadbałaś o każdy szczególik.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Było warto, oj było! Notes jest przepiękny :) Bardzo w moim klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zamarłam i trwam w zachwycie. Witamy w Wyzwaniu SZuflady!

    OdpowiedzUsuń
  28. dziękuję za odwiedziny i z niecierpliwością czekam na kolejne cudeńko spod Twoich rączek :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie wiem jak Ty to robisz, ale wszystko, co wyjdzie spod Twoich rąk jest piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna, bajkowa wręcz mqgiczna jest Twoja okladka:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawa interpretacja na to wyzwanie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Niesamowita, dziękujemy za udział w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  33. Ty to masz talent, dziewczyno!! Piękna okładka, świetna interpretacja tematu konkursu! Też chciałam coś na niego przygotować, ale chyba się nie wyrobię. Trzymam za Ciebie kciuki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wygląda magicznie! Detale powalają!

    OdpowiedzUsuń
  35. wow, arcydzieło na okładce notesu!

    OdpowiedzUsuń
  36. Oglądając Twoje dzieło myślę sobie - kurcze, czym ja się chwalę na swoim blogu:( Szymciu, jesteś artystką! Okładka rewelacyjna i idealnie oddaje temat! Mam nadzieję że wygrałaś lub wygrasz:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepięknie! Idealnie wpasowałaś się w te tajemnicze klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Niesamowite! Nigdy nie widziałam takich okładek. Na żywo musi być niesamowity efekt. Bardzo jestem ciekawa jak powstają takie wodorosty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)