niedziela, 29 stycznia 2017

{226} Irlandzka Harfistka - Magnes z Modeliny

Hej Kochaniutkie Perełki! Jak się miewacie? Mi jest strasznie smutno :( Mojej Mamie pękła płyta indukcyjna. Niefortunnie spadł na nią słoik i pękła w poprzek. Szukam kogoś kto mógłby tę płytę naprawić, bo czytałam, że wystarczy wymiana szkła bo jednak zakup nowej płyty jest kosztowny. Słyszałyście kiedyś o takich przypadkach?
Ponieważ dzisiaj jestem bez humoru, pisać dużo nie będe. Na początku Stycznia, kiedy pojawiło się Szufladowe wyzwanie od razu wziełam się do roboty. Stworzyłam magnes na lodówkę z modeliny. Ponieważ temat to ' Muzyka' stworzyłam tradycyjną Irlandzką Harfistkę.

Because there was incident in my Moms House I am not in the mood to write today :( But at the beginning of January I have created magnetic decor out of Polymer Clay I want to show you. Enjoy the pictures . 



Całość wyonałam z Modeliny. Aby nadać harfie złocistego blasku uzyłam mojej ulubionej Metalicznej pasty od DecoART

I used Polymer Clay to make this but to create shine on the harp I used Metallic Lustre Paste ( my fav one ) from  DecoART



Mój Magnesik zgłaszam na wyzwanie w :






Uciekam Kochane :( Jutro do Was zajrzę w wolnej chwili. Buziaczki Kochane. 

I am off to bed now . Will see you on your blogs tomorrow . Kiss xxx 




62 komentarze:

  1. Kurde co to za okres paskudny ostatnio sie ciągnie ja mam dziś doła Ty smutna kurcze no musi sie rozjaśnić to już za zakrętem...
    Magnes bardzo ładny :**** śle buziaki i słonka życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita harfistka, delikatna, ale i z pazurem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szymciu, stęskniłam się za Twoimi modelinowymi pracami, harfistka jest przepiękna. Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego tygodnia 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno coś będzie dało się zdziałać z płytą :( trzymam kciuki :)
    a harfistka cudowna :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Angeliko! Bardzo mi przykro że jest Ci smutno ale rozumiem Cię, Nie mam Pomysłu co trzeba z taką płytą zrobić.A Harfistka jest Przeurocza, Pozdrawiam Cię Kochana bardzo Gorąco i Uśmiechnij się jutro będzie już lepiej Ściskam i Buziaczki Ci Przesylam

    OdpowiedzUsuń
  6. Angeliko Moja Kochana !!!
    Już miałam laptopa zamykać,ale mnie coś tknęło,by jeszcze zerknąć do Ciebie ;)
    No i wyczucie miałam dobre,bo nowy pościk dodałaś :)
    Kochana to pech naprawdę !!! Niestety nie znam się na tym absolutnie,ja cały czas z mieszkania na mieszkanie mam kuchenkę na gaz..( kiedyś tam z wyjątkiem miałam elektryczną,mieszkając w wieżowcu,ale to mało istotne ) Współczuję mamusi Twojej :(
    A Harfistka Twoja - uhmmmm.....piękna !!!! No naprawdę jestem zachwycona !!! Taka kokieteryjna ;) U la la :)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę lepszego humorku Moja Piękna :-* :-* :-*

    OdpowiedzUsuń
  7. cudny magnesik!~podziwiam te detale i kunszt wykonania;)
    buziaki przesyłam i miłego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szymciu w sprawie płyty nie pomogę bo się nie znam . Cóż tak to czasem bywa, że coś nam spadnie nie w tym miejscu co powinno.
    Twój magnesik jest śliczny, masz talent w paluszkach , bo to takie malutkie i delikatne jest.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ta harfistka i tak zgrabna jak Ty:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza harfistka, taka lekko frywolna, ale piękna. O naprawianiu płyt indukcyjnych nie słyszałam, ale trzymam kciuki za powodzenie. Pozdrawiam serdecznie i poprawy nastroju życzę, na pewno jest wiele spraw, które Cię cieszą, więc głowa do góry :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale słodki! Zdecydowanie coś dla mnie.. bo muzyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna Harfistka, bardzo ładnie wygląda ten złoty kolor :) Niestety co do płyty to nie mam pojęcia, ja mam takie jednopalnikowe stawiane na stół i zazwyczaj jak się psuje to całkiem coś innego i wymieniam całość. Ale na pewno coś da się zrobić. W każdym razie trzymam kciuki.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna, ale też sexowna harfistka! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny magnesik :) Ja nie daję się tej paskudnej pogodzie i mimo wszystko chodzę uśmiechnięta :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ja lubię te Twoje ulepianki modelinowe,wspaniale Szymciu ,harfistka wyszła cudnie.I te podciągnięte nóżki,zwiewność i seksapil w jednym wydaniu.
    Kochana życze powodzenia w wyzwaniu i pozdrawiam ciepluśko
    Ps.
    Nie martw się kochana,może jutro zaświeci dla Was słoneczko,czego życzę Tobie i mamuśce .Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna harfistka :)
    Pozdrawiam, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładny magnes :) zdolniacha z Ciebie :)
    a co do płyty- niestety nie pomogę, nie słyszałam o takim przypadku...

    OdpowiedzUsuń
  18. Styczeń niestety nie był zbyt udany dla mojej rodziny :( a magnes bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  19. Szymka jesteś niesamowita!!!przecudny jest ten magnes,aż się oczy śmieją:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Harfistka boska! Kiedyś miałam okazję posiedzieć przy takiej harfie i poszarpać za struny ale nie mam zdolności muzycznych i nic z tego nie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Magnes fantastyczny Angeliko :) Przepięknie wygląda i jeszcze ta suknia, tak realnie i obłędnie :) Jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie harfistka to skromna dziewczyna w długiej, ciemnej sukni, długich włosach i najlepiej w okulachach, a Twoja jest pełna seksapilu;) Jest po prostu obłędna!!! Uwielbiam Twoje prace moja Ty Kochana Artystko:)
    Z płytą nie pomogę, ale będę chociaż trzymała kciuki, by jakoś udało się ją przywrócić do używalności.
    Buziaczki Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Harfistka przecudna! Ja też ostatnio bez humoru:( Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. O kurcze. Nigdy nie słyszałam żeby komuś pękła płyta indukcyjna ... Mam nadzieję, że uda się Twojej mamie znaleźć odpowiedniego fachowca :).

    Magnes jest cudny. A sukienka jak prawdziwa :).

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale super, świetnie Ci to wyszło. A jakie ma nóżki... :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna harfistka!
    buziaczki:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  27. A to pech kochana. Musisz sprawdzić w serwisie ile to szkło będzie kosztować. Wymiana kosztuje około 200 zł + oczywiście koszt szkła. Nie jest źle. zawsze to taniej niz kupno nowej płyty. Harfistka jest urocza. Podziwiam, ze takie maleństwa potrafisz ulepić. Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  28. Piekna ta harfistka:) Przykro mi z powodu tej płyty. Niestety nie wiem czy to da się naprawić, ale mam nadzieję, że tak. Trzymaj się kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ojej, ale cudeńko ręcznie zrobione. Zdolniacha!

    OdpowiedzUsuń
  30. Niestety nie będę umiała pomóc. Mam nadzieje, że będzie dało się jakoś naprawić. Super magnesik :D ➥ przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja zapytam mojego czy wie coś w temacie. Bo on robi kuchnie, łazienki ogólnie remonty i może coś z sprzętem poradzi. Możliwe że czasami wymiana szybki będzie niewiele tańsza niż nowa.. albo na reklamację że od ciężaru garnka pękła :P przy gotowaniu :]

    OdpowiedzUsuń
  32. Życzę szybko załatwienia sprawy z płytą :( Magnes - piękny.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten magnesik jest prze-uroczy ! :) Masz talent, oby tak dalej :) Pozdrawiam :*
    aleksandrascigaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Jesteś "utalentowaną "szaloną"artystką, która nie tylko świetnie wygląda i pięknie tworzy. Pozdrawiam cieplutko i miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  35. Ej , zdolniacho <3
    Utalentowana <# ;*

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczny ten magnesik, oj żeby sprawa z tą płyta jakoś szybko się rozwiązała pomyślnie

    OdpowiedzUsuń
  37. Jest piękna i bardzo kobieca :) Świetna Szymciu !
    Przykra sprawa z tą płytą indukcyjną, mam nadzieję, że ktoś wam dobrze doradzi i że nie będzie trzeba kupować nowej.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Magnes wygląda absolutnie przepięknie, cudna sukienka!
    Niestety w sprawie płyty nie pomogę, nie miałam nigdy podobnego problemu.

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow jakie cudo! Uwielbiam magnesy. Nie powiedziałabym, że jest z modeliny. Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakie to przesłodkie! ;) Jako dziecko uwielbiałam modeline i plastelinę ;) Chyba do tego wrócę ;)
    Buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Rzeczywiście wielki pech:( Niestety nie mogę pomóc, bo się na tym w ogólnie nie znam. Ale mam nadzieję, że humorek bardzo szybko wróci, oby!
    Ten magnes jest piękny! Nie mogę się napatrzeć i uwierzyć, że sama zrobiłaś:)

    Pozdrawiam:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczna panienka taka sexy lala, powodzenia w wyzwaniu. Pozdrawiam cieplutko i powrotu dobrego humorku Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Spotkałam się z tego typu magnesami, wyglądają świetnie ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  44. Zdolna jesteś :) Z tymi płytami indukcyjnymi to bywają cyrki, ale powiem Ci, że z gazem nie lepiej - raz makaron mi wykipiał, zalałam palnik, na szczęście tata naprawił palnik ale do wymiany był transformator i iskrowniki, na gwarancję nie mogłam liczyć bo jak się okazało firma upadła rok wcześniej. A więc powodzenia z naprawą - mam nadzieje, że będzie lepiej niż u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  45. Podoba mi się ta harfistka. Szczególnie włosy :D
    Witam w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepiękne zrobiony ten magnes.Ja niestety nie posiadam takich zdolności manualnych. Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  47. Twoja filigranowa, czerwonowłosa harfistka jest urocza, detale dopracowane, świetnie wykonana zwiewna sukienka, Twoje modelinowe prace zawsze mnie urzekają - Powodzenia w wyzwaniu ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  48. Maciupeńka harfistka świetna! Co do płyty, to się całkowicie nie znam:/

    OdpowiedzUsuń
  49. Ale laska z tej harfistki! Piękna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Witaj Szymciu, co do płyty to mi baardzo przykro, szukaj po necie, może kogoś znajdziesz. A haffistka genialna, super, świetnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  51. Rewelacja, co za szyk i elegancja!!! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie słyszałam jak to jest z naprawianiem takiej płyty - ja mam bardziej starodawne urządzenia w kuchni ;)
    Za to harfistka postała genialna . Mi oprócz złoceń bardzo się podoba efekt ombre na kiecce ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo udany magnesik .Świetna i bardzo wesolutka harfistka .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)